יתרונות דרכון אירופאי

יתרונות דרכון אירופאי

הדרכון האירופאי שלכם

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שהולכת וצוברת תאוצה, ישראלים רבים נוהרים לבקש אזרחות אירופאית. מדובר באזרחות שתקנה לכם דרכון אירופאי שטומן בחובו יתרונות רבים.

דרכון אירופאי יקנה לכם אפשרויות מגורים, עבודה, פתיחת עסק ולימודים אקדמיים בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי שתבחרו. במאמר זה נסקור את היתרונות הרבים של הדרכון האירופאי, אז קדימה בואו נצא לדרך!

דרכון אירופאי: הדרכון האירופאי הנגיש בשבילכם

דרכון אירופאי הוא רלוונטי ליוצאי מדינות רבות ומגוונות כגון: אוסטריה, גרמניה, ספרד, סלובקיה, רומניה, פולין, צ'כיה, הונגריה, בולגריה, הולנד, צרפת, בלגיה, יוון, איטליה, סרביה, יוגוסלביה, קרואטיה, טורקיה, מצרים, ירדן, לוב, עיראק, אלג'יר, מרוקו, טוניס, ארגנטינה, ברזיל ועוד.

אזרחות אירופאית: כרטיס הכניסה שלכם לאירופה

כאמור, אזרחות אירופאית טומנת בחובה יתרונות רבים, ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים של אזרחות אירופאית:
1. אשרת מגורים ועבודה במדינות האיחוד האירופי – אזרחות אירופאית תעניק לכם אפשרות מגורים ועבודה בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי.

2. תנאים סוציאליים מלאים – באמצעות אזרחות אירופאית תקבלו את התנאים הסוציאליים המלאים במדינת האיחוד שבה בחרתם לשהות ולעבוד.

3. לימודים אקדמיים – דרכון אירופאי יעניק לכם אפשרויות ללימודים אקדמיים במדינות האיחוד, ותוכלו לקבל מלגות לימודים ואף תוכלו ללמוד בחינם בחלק ממדינות האיחוד האירופי.

4. ויזה לארה"ב – כבעלי אזרחות אירופאית תוכלו להיפרד מהתהליך הארוך והמייגע של קבלת ויזה משגרירות ארה"ב, ותוכלו לבקר בארה"ב באופן חופשי עם הדרכון האירופאי שלכם.

5. כניסה למדינות זרות נוספות – תוכלו לקבל באמצעות דרכון אירופאי הקלות בהנפקת ויזת כניסה ועבודה לניו זילנד, אוסטרליה, תאילנד והודו. כמו כן תוכלו לבקר במדינות שאין להן כניסה לאזרחים ישראלים כמו: מלזיה, בנגלדש ועוד.

6. הקמת עסק באירופה – דרכון אירופאי יקנה לכם את האפשרות להקמת עסק במדינות האיחוד האירופי.

7. שירות רפואי מסובסד – בעזרת אזרחות אירופאית תוכלו לקבל שירות רפואי במחיר מסובסד כאזרחים מן המניין.

8. נדל"ן – הודות לדרכון אירופאי תוכלו לרכוש נדל"ן במדינות האיחוד על שמכם ואף לקבל הטבות מס.

למה מומלץ להגיש בקשה לאזרחות דווקא עכשיו?

אין ספק שאזרחות אירופאית תעניק לכם שלל הטבות ייחודיות במדינות האיחוד האירופי. דווקא עכשיו, בתקופת השינוי המשטרי ששינה את כללי המשחק, זה הזמן הטוב ביותר לחשוב על חלופות נוספות שיוכלו לתת לכם ולמשפחתכם מענה וביטחון כלכלי. בנוסף, אין לדעת מתי הרשויות באירופה יחליטו על הקשחת תנאי הסף לאזרחות אירופאית, התנאים עלולים להשתנות ממדינה למדינה והחוק עשוי להתעדכן – לכן אם אתם חושבים על דרכון אירופאי זה הזמן שלכם להתחיל את התהליך, ויפה שעה אחת קודם.

חישבו על זה, השגרירות האירופאיות מוצפות בבקשות לאזרחות אירופאית על ידי ישראלים רבים ופליטים ממדינות שכנות. ככל שמספר הבקשות ימשיך ויגדל כך הממשלות יחמירו את תנאי הסף לקבלת אזרחות אירופאית.

לסיכום

אם אתם מעוניינים בדרכון אירופאי, מומלץ שתעשו זאת בהקדם לפני שיחולו שינויים בחוק.
מה שבטוח אם החלטתם ללכת על זה – אל תעשו את התהליך לבד.

חשוב לבצע את התהליך בקשה לאזרחות אירופאית בליווי של איש מקצוע מנוסה ומיומן שמכיר את דרישת הרשויות במדינת היעד ויוכל להוביל אתכם לאזרחות המיוחלת.

צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ טלפוני ראשוני חינם, תדאגו לאלטרנטיבה הולמת לכם ולמשפחתכם. בהצלחה.

השאירו פרטים לבדיקת זכאות חינם!



     אזרחות אירופאית - דווקא עכשיו 

      בליווי משרד עורכי דין ונוטריון  


     אנחנו עושים הכל בשבילך 



     
    close-link
    דילוג לתוכן