קבלת אזרחות אירופאית

קבלת אזרחות אירופאית

האם אתם נמנים בין אלו שמחשבים מסלול מחדש? 

אזרחות אירופאית צברה תאוצה בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות, הפופולריות שלה טמונה בעובדה שהיא מקנה דרכון זר שהינו דרכון אירופאי.

תקופת הההפיכה המשטרית הביאה עימה מורכבות גדולה לחיינו, וגרמה לרבים מאיתנו לחשב מסלול מחדש ולבדוק הזדמנויות חדשות לעבודה ומגורים. אם אתם נמנים בין אלו שמחשבים מסלול מחדש – אזרחות אירופאית בפרט ודרכון אירופאי בכלל, יקנו לכם חלופות ראויות לרילוקיישן לאחת ממדינות האיחוד האירופי.

מהו התהליך לקבלת אזרחות אירופאית?

חושבים על דרכון אירופאי ויש לכם זיקה לאחת מהמדינות: גרמניה, ספרד, סלובקיה, רומניה, פולין, צ'כיה, הונגריה, בולגריה, הולנד, צרפת, בלגיה, יוון, איטליה, סרביה, יוגוסלביה, קרואטיה, טורקיה, אלג'יר, מרוקו, טוניס, מצרים ועוד?

הגעתם למקום הנכון! התהליך לקבלת דרכון אירופאי הינו תהליך מורכב שדורש לא מעט סבלנות והרבה מאוד ידע. חשוב שתדעו טרם תחילת התהליך והגשת הבקשה לאזרחות אירופאית מהם שלבי התהליך ומה בדיוק דרוש לכם על מנת לקבל את הדרכון האירופאי המיוחל.

אז אילו מסמכים פורמליים תדרשו להציג בפני הרשויות במדינת היעד? וכיצד מתבצע התהליך? ריכזנו בשבילכם את כל המידע החשוב בהמשך, הישארו איתנו!

כיצד מתבצע התהליך לאזרחות אירופאית?

על מנת לקבל אזרחות אירופאית עליכם להצטייד, מבעוד מועד, במסמכים ועדויות אשר מוכיחים את הקשר והזיקה שלכם לאחת ממדינות היעד.

על כל המסמכים שמוגשים לרשויות בפורטוגל להיות פורמליים, מתורגמים בתרגום נוטריוני עם חותמת אפוסטיל. אז אם החלטתם ללכת על זה ולהצטייד בדרכון אירופאי שיפתח בפניכם אפשרויות רבות לחיים מעבר לים, כדאי שתכינו מסמכים כגון: תעודת לידה, מכתב הצהרה, אישור רבני ועץ שורשים.

את המסמכים הללו תתבקשו לשלוח למדינה החברה באיחוד שתבחן את הזיקה שלכם למקורות המוצא שלכם, ותעניק לכם אישור עקרוני.

לאחר קבלת האישור העקרוני ממשרדי הפנים והחוץ, יהיה עליכם לשלוח מסמכים לרשויות המדינה כגון: אימות דרכון, תעודת לידה, תעודת נישואין, תעודת גירושין, תעודת יושר, מסמכי יוחסין וזיקה למדינה, טופס בקשה לאזרחות אירופאית ועדויות המוכיחות את הזיקה שלכם כולל מסמכים המאומתים על ידי נוטריון במדינת היעד.

לאחר פתיחת תיק הבקשה לאזרחות אירופאית, הרשויות במדינת היעד יסרקו את כל המסמכים בתיק הבקשה.

בשלב הבא, רשויות המדינה יבצעו בדיקה ביטחונית ויחקרו אודותיכם באמצעות שאילתות לאינטרפול ולמשטרה המקומית.

לאחר ביצוע הבדיקה הביטחונית רשויות הפנים של המדינה יבחנו לעומק את בקשתכם –בשלב זה תוכלו לקבל אישור קבלת המסמכים או צורך בהשלמת מסמכים רלוונטיים.

במידה וכל המסמכים הוגשו כשורה לבקשת הרשויות ואושרו על ידם, ההחלטה אודות קבלת אזרחות אירופאית תתקבל על ידי משרד הפנים במדינת היעד, מדובר בשלב קריטי שבו משרד הפנים מקבל החלטה האם לאשר את בקשתכם לאזרחות אירופאית או לדחות אותה.

אם קיבלתם אישור על קבלת אזרחות אירופאית – מזל טוב! כי אתם הופכים לאזרחים מן המניין.

לפרטים נוספים לגבי דרכון אירופאי ואזרחות אירופאית צרו קשר, בהצלחה!


 אזרחות אירופאית - דווקא עכשיו 

  בליווי משרד עורכי דין ונוטריון  


 אנחנו עושים הכל בשבילך 



 
close-link
דילוג לתוכן